Maandag 31 augustus - Reisverslag uit Reusel, Nederland van kaatjeenlj - WaarBenJij.nu Maandag 31 augustus - Reisverslag uit Reusel, Nederland van kaatjeenlj - WaarBenJij.nu

Maandag 31 augustus

31 Augustus 2015 | Nederland, Reusel

Vandaag ging de wekker om 7:00.
Niet om op vakantie te gaan, nee LJ moest weer naar school.
intro dag.

Het was heel de middag slecht weer. Regen en af en toe een beetje gerommel. Maar daar kijken we niet meer van op. We zijn al meer gewend.
Om 16:23 kwam Lj aan met het bootje in Zeeuws-Vlaanderen en daarna hebben we onze spullen gepakt en zijn we vertrokken richting Reusel.
De reis ging goed, weinig regen gehad en eigenlijk ook niet echt file.
Onderweg (in Maldegem :p) gegeten bij de McDonalds.
Toen we hier aankwamen en ingecheckt waren hoorden we dat we in kamer 003 op de begane grond zaten.
Eerst hebben we eerst gtst gekeken. Lj heeft ondertussen gekeken wat we 's avonds nog konden doen.
Na gtst en het uitladen van de auto (in de pauze door ons frans balkon) zijn we op zoek gegaan naar de grens overgang die de Duitsers gemaakt hebben in de schemering. We vroegen ons af of het gebouw wat tegenover het hotel staat misschien wel de vroegere grens controle was. We wisten hier geen antwoord op dus dat moeten we nog even opzoeken.
Toen zijn we weer terug gegaan naar onze kamer en daar troffen we een sprinkhaan aan :o.
Karin probeerde deze dood te maken maar ze miste, vervolgens ging ze op de grond zoeken en sprong de sprinkhaan over haan heen en toen .... BAM sprinkhaan dood en kunnen we nu lekker gaan slapen.
(na wat wijn en wat bier en wat pringles (1+1 gratis))