Donderdag 19 juli - Reisverslag uit Vorey, Frankrijk van kaatjeenlj - WaarBenJij.nu Donderdag 19 juli - Reisverslag uit Vorey, Frankrijk van kaatjeenlj - WaarBenJij.nu

Donderdag 19 juli

19 Juli 2018 | Frankrijk, Vorey

De dag begon al vroeg, al om 6u waren we wakker. Gelukkig konden we daarna nog wat slapen totdat om 8u het zonnetje op de tent begon te schijnen. Hierdoor werd het snelmerg warm en zijn we dus maar uit bed gegaan.

Als ontbijt aten we afbakbroodjes met ham en kaas en prut. Rond 9:45 zijn we op de camping vertrokken richting ‘het Colorado van Auvergne’ . Hier hebben we ongeveer 1 uurtje rondgelopen, op de terugweg kwamen we steeds meer mensen tegen. Gelukkig stonden wij eerder op het uitzichtpunt en konden we dus nog wat zien.
Op de terugweg zijn we langs de winkel gereden en hebben we 2 pizza’s gekocht, eentje was offerte special, dat wil zeggen extra goedkoop! Na de winkel hebben we nog wat langs de Loire gereden op zoek naar een opstapplek voor het kano varen. Deze hebben we uiteindelijk ook gevonden want op elk ander goed plekje zaten vissers.

Na het middageten gingen we met opgeblazen kano op het dak naar onze zelfgevonden opstapplek. Hier hebben we ongeveer 3 kwartier gekanoot?

Terug op de camping hebben we onszelf eerst even laten afkoelen. Daarna zijn we naar een super Intermarche gereden opzoek naar een kaart van Haute-Loire. Helaas hadden ze die niet maar hebben we wel ons avondeten gekocht. Aardappel vierkantjes, ui, prei, champignons, kip en saus.

Rond 18:00 waren we terug op de camping en zijn we begonnen aan het avondeten. Na het avondeten heb ik nog 14 baantjes gezwommen in het zwembad.
Na het zwemmen hebben we afgewassen. Omdat we niet veel spullen mee hebben, hebben we ook niet veel om af te wassen dus waren we snel klaar.

Ook hebben we sinds vandaag nieuwe buren, met een camper. We denken dat ze niet heel gezellig zijn. Ook is er een vrouwtje aangekomen met dezelfde tent als wij hebben, zij heeft hem in dr eentje keisnel opgezet.