Donderdag 13 Augustus - Reisverslag uit Bodrum, Turkije van kaatjeenlj - WaarBenJij.nu Donderdag 13 Augustus - Reisverslag uit Bodrum, Turkije van kaatjeenlj - WaarBenJij.nu

Donderdag 13 Augustus

13 Augustus 2015 | Turkije, Bodrum

Stiekem beginnen we nog even bij woensdag.
Omdat het ’s ochtends steeds zo druk is om je handdoek te leggen hadden we maar besloten om ze ’s avonds neer te leggen bij het zwembad. Dit was nog een heel gedoe want we hebben bijna alle stoelen en parasols wel 1x verschoven.
Na dit ‘zware’ werk zijn we terug gegaan naar onze kamer en zijn we gaan slapen.
Vanochtend gingen we rond 9:00 ontbijten. Dit keer met z’n 5en. Een zeer bijzonder moment want dit was de eerste keer van de vakantie dat we met z’n allen ontbeten.
Vervolgens gingen we aan het zwembad liggen, hebben we gezond, gekeken hoe andere mensen alle stoelen en parasols gingen verschuiven en gezwommen.
Rond 12:45 (lokale tijd) zijn we gaan eten. Dit keer was het eten lekker volgens Lj. Dit heeft hij vervolgens ook meerdere malen deze dag herhaald. Na het middageten hebben LJ en Karin even in de airco gelegen. Daarna (na al die zware trappen in deze hitte) zijn we verder gegaan met zonnen en zwemmen.
We maken ons nu klaar voor het avondeten. Iedereen is gaan douchen en de kapper- en schoonheidssalon Post zijn ook weer geopend. Karin heeft inmiddels haar privé-douche omdat iedereen deze te klein vind.
De gemiddelde temperatuur is moeilijk te meten want we zijn druk bezig met andere dingen. Ook foto’s maken is lastig want deze blijven best wel dezelfde (haha).
Tevens word Edwin elke dag meerdere malen aangesproken over zijn tattoos en wordt er regelmatig naar zijn advies gevraagd.
Wat we vanavond gaan doen is nog een verrassing.

Temp. Balkon (schaduw)
gem.: 27.5 graden