14 en 15 Augustus - Reisverslag uit Bodrum, Turkije van kaatjeenlj - WaarBenJij.nu 14 en 15 Augustus - Reisverslag uit Bodrum, Turkije van kaatjeenlj - WaarBenJij.nu

14 en 15 Augustus

16 Augustus 2015 | Turkije, Bodrum

14 Augustus
Vandaag waren we rond 9 uur weer uit bed en hebben we ontbeten in het restaurant.
Verder hebben we niet veel anders gedaan dan anders.
Maar rond 2 uur kwam er wat bewolking en bleef er bewolking. Het werd gewoon een brokke fris.
Er is geen regen uit de lucht gevallen.
We zijn dan ook maar iets vroeger terug gegaan dan anders omdat het niet zo lekker meer was om in de zon te liggen.
Daarna hebben we gegeten. Er was weer veel keus.
Na het avondeten zijn we naar een couple test geweest in het amphi theater. Dat was wel lachen. Dan moest een couple allemaal spelletjes doen met elkaar.
Na de show hebben Mayra, Lj en Karin nog even geïnternet.
Daarna zijn we gaan slapen.

15 Augustus
Vandaag waren we iets later dan anders uit bed. De dag begon met bewolking.
Het was niet koud, maar echt zonnig was het niet. Het was ‘maar’ 40 graden op den duur.
Rond een uur of 12 brak de zon door. Daarna hebben we nog een beetje gezond.
Ook kregen we ineens allemaal vrienden erbij van de leeftijd tussen de 4-10.
Inclusief 1 turk met hele verhalen.
’s middags hebben Mayra en Mirthe apart gegeten van ons en ’s avonds was het Turkse avond.
Iedereen blij want er was kebab.
Na het avondeten hebben we in cafe Turk gezeten en heeft Karin de cocktail kaart afgemaakt.
Ook hebben we daar zitten praten met mensen uit Zierikzee die samen met ons morgen terugvliegen.
Om 00:00 ging cafe Turk dicht en zijn we gaan slapen.